INNOVÁCIÓ SCANIA MÓDRA
Új motorokat, fülkéket és szolgáltatásokat mutat be a Scania. ·
- Az első G20 hálófülke a távolsági fuvarozást végző tehergépkocsik számár
- Új generációs soros, 9 literes motorok
- A Scania szolgáltatásai jelentik az ügyfelek nyereségességének kulcsát
Folytatja tavaly megkezdett jelentős termékoffenzíváját a Scania, egyre több és több szolgáltatást kínál ügyfeleinek, egyre újabb termékek gyártását kezdi meg.
Már rendelhetőek a Scania új generációs, robusztus, öthengeres motorjai, valamint az új G-fülke első változatai. Számos szolgáltatást és teljesítményjavító intézkedést is bevezet a márka, ezek többsége a termelékenység és a teljes üzemeltetési gazdaságosság fokozását célozzák az európai távolsági fuvarozást végző és az erdészeti tehergépkocsik esetében.
„Lényegesen többet tartogat a 2017-es esztendő újdonságok tekintetében, mint a rendkívül intenzív 2016-os bemutató” – mondja Alexander Vlaskamp, a Scania Trucks értékesítés és marketing területeiért felelős rangidős alelnöke.
„Gyorsan feltöltjük az új kínálatunkat termékekkel és szolgáltatásokkal, így ügyfeleink többsége a Scania új generációja köré szabhatja a saját vállalkozásának megfelelő megoldást, függetlenül attól, hogy mire tervezi használni a tehergépkocsit.”
Amikor 2016-ban a Scania történelmének legnagyobb bemutatóját elkezdte, akkor az újdonságokat összekötő témákat a hálózatba kapcsolt szolgáltatások, a távolsági alkalmazásra szánt termékek és a fenntarthatóság jelentették. A megkezdett úton továbbhaladva most újabb választási lehetőségek és megoldások érkeznek a gyártás felfuttatásával. Mostanáig a Scania csupán a várható innovációk egy apró részét dobta piacra – és azokat is csupán Európában.
„Izgalmas időszakot élünk meg” – mondja Alexander Vlaskamp.
„Az új generáció rendkívül pozitív fogadtatásra lelt, amelyet különböző díjaktól fontos tesztgyőzelmekig sok minden jelzett. Ráadásul az ügyfelek jelentős érdeklődése megnövelte az eladásokat és új rekordokat eredményezett.”
A nagyobb specifikációs kínálat közel sem jelenti azt, hogy a Scania az új nemzedék bevezetésének előrehaladtával céljaiból engedne. A Scania továbbra is nagy hangsúlyt fektet az ügyfelekkel való személyes kapcsolattartásra, valamint azon üzenetére, miszerint teljes figyelmével ügyfelei üzletmenetére és nyereségességére koncentrál.
„A következő sajtó- és ügyfélbemutatók ősszel kezdődnek, és ezek igazán holisztikus élményt kínálnak majd a Scania-családdal” – ígéri Vlaskamp.
„Azt már most elárulhatom, hogy akkor különösen azokra az alkalmazásokra fókuszálunk majd, amelyek a legkeményebb kihívásokat támasztják, valamint arra, hogy a Scania személyre szabott megoldásai miként növelhetik az ilyen műveletek nyereségességét.”
(Forrás:gepjarmuszektor.hu, scania / Fotó: scania)